Marion Vijar

Marion Vijar on tõeliselt särav, inspireeriv ja julge Võrust pärit kaunitar, kes võttis aastaid tagasi vastu otsuse lahkuda kodumaalt ja minna oma unistusi täide viima ja uut elu alustama Miamisse. Täna on Marion edukalt tegutsev nii modellina kui ka jumestajana. Külastage kindlasti ka Marion Vijari veebilehte http://www.modelmarionvijar.com/ ning tutvuge tema portfolio ja võrratute töödega. Nüüd aga intervjuu juurde😉

Millal tekkis soov ja otsus Eestist lahkuda ja miks just Miamisse?

USA alati paelus mind millegipärast, võib-olla kuna see on koht kus on võimalik oma unistused täide viia. Ning järsku tekkiski hetk mul elus, kus paraku polnud miskit, mis mind seal kinni hoiaks. Lõpetasin kooli , pikaajaline suhe jooksis karile ning olles noor tahtsin avastada uusi võimalusi ja otsisin ka seiklusi. Hetk oli ideaalne lahkumiseks. Miks Miamisse? See on küsimus, mida küsitakse minult väga väga tihti, kuid ausalt öeldes vastus puudub. Ma ei mäleta, et oleksin pingsalt mõelnud, et kuhu minna. MIAMI millegipärast oli otsustatud juba enne, kui selle peale mõtlema hakkasin. Veider kuid tõsi:)

Oled õppinud Eesti Esimeses Erakosmeetikakoolis jumestajaks. Kui palju oled sellel alal tegutsenud ja kuidas leidsid oma esimese töö?

Jumestamine on mul alati hinges olnud. Mäletan, et isegi enne kosmeetikakooli minekut uurisin selle kohta palju ning ka praktikast puudu ei tulnud. Mul on kunstiline pool küllaltki arenenud ja meikimine kindlasti nõuab seda. Keskkoolis olles juba tegin meiki oma õpetajatele enne ballile minekut ning sõbrannadele koolilõpu meigid olid ka minu tehtud. Esimene töö kosmeetikuna oli mul Wellness and beauty centre’ is sadama lähedal. Eksklusiivne salong, sain töö tutvuste kaudu.

Kes on sinu lemmikud jumestuskunstnikud keda imetled ja austad?

Ausalt öeldes Eestis mul polnud palju kokkupuuteid jumestajatega. Saan küll seda öelda, et minu esimesele profipilditamisele tegi meiki mulle Mari Ojasaar ning tulemus oli fantastiline. Miamis olen kokku puutunud väga paljude jumestajatega, kuna töötan professionaalse modellina. Kuid olles ise seda ala õppinud olen üsna kriitiline ja pole lemmikut tekkinud.

Hakkasid Miamis tegelema ka modellindusega? Kas sind avastati või käisid ennast ise tutvustamas?

Võin öelda, et minu järeleandmatus on see, mis mul modellimaailmas uksed avas. Paar korda fotograafid astusid ligi Miami tänavatel, öeldes komplimente, kuid ei olnud kedagi, kes oleks mind agentuuri viinud. Modellindus oli alati mul hinges salasoov, endasse mitte uskumine oli see, mis mind takistas varasematel eluaastatel sellega tegelemast. Otsustasin oma unistuse täide viia, hakkasin otsima fotograafe kellel oli kogemusi selles valdkonnas. Pildistasin nii palju kui sain, et lihtsalt oma portfolio kokku saada. Järgmine samm oli see, et astusin iga modelliagentuuri uksest sisse ilma häbitundeta, andsin neile oma pildid ja küsisin kas nad on huvitatud minuga töötamast. Suured agentuurid ütlesid ei mulle, kuna minu portfolio polnud nii arenenud nagu teistel modellidel. Ma ei andnud järele. Hakkasin töötama kohalike väikeste agentuuridega ja otsisin ka palju tööotsi internetis ise. Bookisin töid ja arenesin veelgi. Aasta pärast läksin uuesti agentuuridesse ja nende vastukaja oli vägagi positiivne. Ning praegu töötan “the runways & talent group” Ning “the Green agency” jaoks.

Paljud modellid ja jumestajad peavad blogisid, et kirjutada oma tegemistest kodustele ja reklaamida ennast laiale maailmale. Oled sa kunagi blogi pidanud või mõelnud selle peale?

Olen palju fänne saanud facebookis ja postitan sinna oma tegemistest ja mõtetest, kuid blogi on tegelikult hea idee, võibolla peaksi alustama sellega.

Milliseid sarju sa hetkel jälgid ja millised on sinu läbi aegade kõige lemmikumad?

Ausalt öeldes ma ei vaata telekat absoluutselt. Ainuke aeg kui telekat vaatan on kui käin tennis ja jooksen jooksulindi peal. Läbi aegade lemmik on “Sex & the city”. Mul on iga hooaja kõik episoodid DVD-de peal ja kui tuleb tuju telekat vaadata, siis valin sobiva episoodi endale.

Kuidas kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Minu riietusstiil ei ole kindlasti ligilähedane tüüpilise modelli omaga – mis on teksad ja tank top. Olen alati imetlenud naiselikkust, 80% minu riietest on kleidid. Ning Miami ilm on selleks ideaalne. Mul on pisikene lemmik boutique kodu lähedal kust alati leian midagi erilist. Aga tavaliselt ostan siit ja sealt. Pole ühte kindlat brändi voi poodi.

Millised tooted on hetkel sinu igapäevases meigikotis?

Niisutav näokreem, Mac jumestuskreem , tolmpuuder, ripsmetušš, põsepuna ja huuleläige. Ma ei kasuta neid iga päev, kuid alati hoian käeulatuses.

Kuidas hoiad end vormis ja kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele?

Ma teen trenni regulaarselt 5 korda nädalas. Käin rannas jooksmas, tavaliselt jooksen vähemalt tund aega ilma peatusteta. Mul on ka membership jõusaaliga, kus saan lihastele rõhku pöörata ning erinevaid trenne külastada – Yoga , Zumba , Spinning.
Tervislik toitumine on väga oluline, pööran palju rõhku sellele. Söön palju kala ja mereande juurviljadega. Hommikusöök on tavaliselt jogurt puuviljadega. Aga on ka päevi kui söön junk-toitu. Ma armastan kooke, raskusi on ennast sellest kiustausest eemale hoida. Kui üritan kõike tasakaalus hoida.

Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Minu nahale teeb imet see kui peale trenni lähen aurusauna ja koorin oma keha meresoolaga. Nahk võib natuke kipitada selle hetkel, kuid tulemus on vapustav.

On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Olen seda varem ka oma intervjuudes öelnud ja jään sellele kindlaks –
When I stand before God at the end of my life, I would hope that I would not have single bit of talent left, and I could say, “I used everything you gave me.”
Milliste huvitavate projektidega sa hetkel tegeled?

Armastan modellindust, kuna iga nädal ja iga kuu on erinev. See kuu lendan Las Vegasesse moeshow’d tegema ning peale seda lähen New York’i. Miamisse tagasi tulles tuleb üks muusikavideo filmimine ning olen ka book’itud mitmeteks päevadeks, et töötada Neiman Marcus’es ja Saks 5 Avenue’s. Sügisel lendan Bahamadele, kuna olen INVICTA kellade reklaaminägu. Booking kestab nädal aega. Iga päev tekib uusi pakkumisi ja võimalusi. Eks paistab kuhu minu rada mind viib. Olen positiivelt meelestatud ja usun endasse:)

Lisa kommentaar

