Lauri Pihlap

Tänaseks persooniks on kena, andekas, armastatud ning tuntud laulja Lauri Pihlap.

Kui noorelt hakkasid tegelema laulmisega?

Laulma hakkasin neljaselt. Käisin lauluringis ning sain oma esimesed esinemiskogemused. Tõsisemalt hakkasin aga laulmisega tegelema ning igapäevaselt harjutama üheteistkümneselt.
Milline on olnud sinu kõige meeldejäävam esinemine?

Eks neid ole olnud mitmeid. Näiteks, ülesastumine (ning võit) Eurovisioonil, koos 2XL (praegu Soul Militia), Tanel Padari ning Dave Bentoniga, Lenny Kravitz’i kontserdi soojendamine Soul Militiaga, Rihanna kontserdil soojendusesinejana ülesastumine, debüütalbumi presentatsioon…

Kes on need inspireerivad artistid, keda imetled ja austad?

Sellele küsimusele vastamine võiks võtta tunde, kuid püüan asja kokku võtta lühidalt.
Lauljana, laulukirjutajana, produtsendina, tantsjana ning üleüldse MEELELAHUTAJANA on kindlasti läbi aegade suurimaks inspiratsiooniks olnud Michael Jackson. Inspireerivaid artiste on aga veel palju… Boyz II Men, Usher, John Farnham, Bon Jovi, Aerosmith, Jackson 5, Take 6, Robbie Williams, Justin Timberlake, Janet Jackson, Stevie Wonder… Erinevaid talente on maailmas väga palju ning kõikide loomingul on oma eriline mõju.
Kuidas kirjeldaksid oma riietumise stiili? Milline on lemmik riideese sinu garderoobis?

Mulle meeldivad mugavad riided. Nii pealiskaudselt oskangi ma oma stiili kirjeldada.
Poodlemas käia mulle eriti ei meeldi. Olen liialt kärsitu. Õnneks leian ma aga omale sobivad ning meeldivad riided suhteliselt lihtsalt ja valutult. Meeldivad klassikalised teksapüksid, t-särgid, vestid, triiksärgid… Olen suur jalanõude ning mütside fänn (kaabud, nokatsid). Nike Air Force One tosse võin endale koguda kümneid paare.
Milliseid sarju sa meeleldi jälgid?

Mulle meeldivad väga komöödia-ning sci-fi seriaalid. Lemmikud on „The Big Bang Theory“, „Star Trek-Next Generation“, „V“, „Two and a Half Men“, „30 Rock“. Klassikud nagu „Friends“, „MacGyver“ ning „A-Team“ oli on ja jäävad! 
Kuhu sooviksid kindlasti puhkama minna? Kas oled aktiivne puhkaja või rannas lesija?

Reisida sooviksin palju rohkem kui seda siiani teinud olen. Konkreetseid paiku ei oskagi eelistada.
Lapsena ma rannas lesimist ei talunud, kuid aina enam olen „õppinud“ seda tegevust austama. Pallimängud ning ujumine käivad muidugi asja juurde.
Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Eriline suveniiride koguja ma pole. Kui miskit silma jääb ning asi on taskukohane, haaran kaasa. 
Kui tihedane teatri külastaja sa oled? Millist etendust käisid viimati vaatamas?

Teatrisse ei jõua kahjuks väga tihti. Kunagi sai käidud palju ning eriti meeldisid „Endla“ teatri komöödiatükid. Viimati käisingi Pärnu „Endlas“ vaatamas muusikali „Boyband“.
Nimeta palun 3 asja, mis on sinu arvates naise jaoks sobimatud ja mis sind häirivad?

Mind häirivad arrogantsus, üleüldine ükskõiksus ning rumalus.
Mis on kõige romantilisem asi, mis sa oled naisterahva jaoks teinud?

Ma ei pea ennast eriti romantiliseks inimeseks. Kui olengi romantiline, siis vist tõenäoliselt teadlikult mitte. Minu romantilisuse tase jääb teise poole otsustada. 
On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

„Live and let live.“
„Before you judge me, try hard to love me.“

Kus võib sind näha esinemas lähitulevikus ja milliste projektidega hetkel tegeled?

Püüan lõpetada oma teise sooloalbumi projekti. Paar lugu veel ja ongi olemas. Paralleelselt oma soolokarjääriga kirjutame ning produtseerime uut muusikat ansambliga Soul Militia. Kui väga hästi läheb, saame äkki valmis oma kolmanda stuudioalbumi… Loodame!

Lisa kommentaar

