Rasmus Mägi

Tänaseks inspireerivaks persooniks on 20-aastane Eesti kergejõustiku tõusev täht Rasmus Mägi, kes saavutas 2012 Helsingi kergejõustiku EM-il 400 meetri tõkkejooksus oma elu esimeses suurvõistluse finaalis suurepärase viienda koha, püstitas uue Eesti rekordi ja ületas olümpia kvalifikatsiooninormi.

Kui kaua oled tegelenud tõkkejooksuga?

Kergejõustikuga olen tegelenud lapseeast saati. Kuna mu vanemad on ühtlasi ka mu treenerid, veetsin suure osa lapsepõlvest staadionitel ja spordihallis. Lasteaias jäi mul üldse käimata. 400m tõkkejooksuga olen tõsisemalt tegelenud viimased 5 aastat, enne seda olin mitmekülgne kergejõustiklane.
Kui palju kulub sul nädalas aega treeningutele?

Ettevalmistusperioodil treenin 6. päeval nädalas, tihti ka 2 x päevas. Trennid kestavad üldjoontes 2h. Lisaks kulub aega ka taastumisele, vahenditeks on ujumine ja massaaž. Palju veedame aega treeninglaagrites, siiani on lemmikkoht Portugali lõunarannik.
Kui palju pöörad rõhku tervislikule toitumisele? Mis on sinu lemmiktoit?

Tervislikule toitumisele ma otseselt rõhku ei pööra, selle eest hoolitsevad siiani vanemad, kuid ka ise otsustades valin pigem tervisliku ja mitmekülgse toitumise. Vähem tervislikku toitu on aega nautida hooaja lõpus. Lemmikut valida ei oska, aga väga meeldivad mulle grillitud road.
Millist muusikat sa meeleldi kuulad?

Muusika võiks kindlasti olla kaasakiskuv ja rütmiline. Aga ma pean väga lugu ka Eesti muusikast, kuigi põhižanrid on r’n’b ja mingil määral ka reggae muusika. 
Milline on sinu jaoks ideaalne puhkus?

Kuna ma teen aastaringselt sporti, siis ega mul väga kindlat visiooni ideaalsest puhkusest ei ole. Pigem eelistaksin sooja kliimat ja looduslikult kauneid kohti erinevate sportimisvõimalustega. Üldiselt meeldib mulle rohkem rahulik meelelahutus.
Nimeta palun 3 riiki kuhu kindlasti sooviksid reisima minna?

Praegusel hetkel tahaksin käia Jamaikal ja ka Brasiilias. Väga huvitavad tunduvad erinevad saared Kariibi meres ja ka Okeaanias, kohad kus rohelusest puudust ei tule. 

Millele võiksid naisterahvad sinu arvates vähem aega ja energiat kulutada?

Ma ei taha kellegi aega piirata, kuid ma arvan et aega ei peagi kulutama, kõik mis on nauditav on õige.

Milline on sinu arvates ilus naine?

Minu arvates on juba idee naisest väga ilus. Eriti meeldib mulle naturaalne ilu ja ka lai silmaring.
Kes on sind elus kõige rohkem mõjutanud ja inspireerinud?

Nagu ikka on ka mind mõjutanud ja inspireerinud mu vanematest treenerid ja ka sportlasest õde Maris. Veel on mind mõjutanud mind ümbritsev keskkond ja elu-olu millega olen lapsest saati otseselt kokku puutunud. 
On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Ühtegi tsitaati ma siia kirjutama ei hakka, pigem olen lähtunud elust-enesest.
Oled uus Eesti rekordiomanik tõkkejooksus ning ületanud olümpia kvalifikatsiooni normi. Mis on su järgmised sihid?

Olümpiat ootan suure huviga, kuid kuna olen oma sportlastee alguses, siis põhieesmärk on saada kiiremaks ja paremaks sportlaseks, seda kõige laiemas tähenduses.

Lisa kommentaar

