Hannes Võrno

Täna on mul au jagada teiega intervjuud ühe minu absoluutse lemmikuga. Selleks ei ole keegi muu kui erakordselt andekas, võluv, intelligentne ja huvitav persoon – Hannes Võrno. 

Kuidas leidsid tee poliitikani? Või leidis hoopis poliitika sinu?

Eks ta nii jõudis nagu paljude sinisilmsete idealistide juurde. Tuli roosa lips ees ukse taha, aga nagu üsna ruttu selgus, oli tegu räpase selliga… Ma pole poliitikas ega poliitikutes pettunud räuskav tagurlane ning sestab teeningi hetkel Eesti riiki ohvitserina ja teen seda südamega.
Oled kahtlemata läbi aegade üks parimaid eesti saatejuhte. Kas on veel plaanis uusi projekte tele-ekraanile tuua?

Arvan, et ei pöördu enam tagasi. Olin oma aja ära, sain isu täis ning edevusekarika ka. Aitab küll. Elus on palju põnevamaid väljakutseid.
Kuidas kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti rõivaid? On sul lemmikud disainerid?

Minu riietumisstiil on konservatiivne. Ma ei oska muud öelda. Olen terve elu enda, mitte teiste maitse järgi riides käinud.
Oled palju reisinud. Millised on olnud need kõige meeldejäävamad reisid?

Namiibia, Lõuna-Aafrika, Filipiinid USA ning muidugi unustamatud merereisid koos hea sõbraga.
Nimeta palun 3 riiki, mida sa pole veel külastanud ja kuhu plaanid kindlasti veel tulevikus reisida?

Unistan Fijist, Balist ja Antarktikast. 
Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Puhkusereisidel teen pilte asjadest, mida mõne lähedase hingega seostan. Ma ei osta suveniire, need on oma keskkonnast välja kistuna lõpuks ühed elutud ja mittemidagi ütlevad tolmukogujad. Muidugi olen ma uhke erinevate jahitrofeede üle, aga jah – isegi Sigulda kepp jäägu minust Lätti, seal on ta kodu ja hing.
Mis on sinu kõige lemmikum film?

Mulle meeldib Martin Scorsese looming ning Ennio Morricone ja Hans Zimmeri filmimuusika. Üht kindlat lemmikfilmi mul ei ole. 
Kas oled ka spordihuviline? Millist spordiala jälgid meeleldi?

EM ja MM jalgpallis paelub mind küll. Aga arvan, et olen ülitüüpiline Eesti spordisõber st. meeldib parasjagu see ala, kus meie sportlased medaleid võidavad.

Millele võiksid naisterahvad sinu arvates vähem aega ja energiat kulutada?

Niinimetatud naiselikele saladustele ja pastakast imetud ilunippidele, mida mulle tundub et lausa piinlikult palju igasugu sisutute lakkpaberile trükitud elustiilivihikute ja magasinide näol tiražeeritakse. 
Millise saavutuse üle oled seni oma elus kõige uhkem?

Olen koos naisega üles kasvatanud kaks erakordselt tublit ja toredat poega.
On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Jumal ei pea Sinu pisiasjade ja olmemuredega tegelema – Tal on alati midagi palju suuremat ja olulisemat käsil, kui sinu häda millega tuleb sul endal toime tulla!
Paljud eestlased kindlasti igatsevad Kreisiraadiot. Kas on lootust teid veel kunagi koos näha?

Kreisiraadiol on rahvuskultuuri Sihtasutuse juures oma nimeline Fond. Loodame sellele pikka iga ning elujõudu. Ehk nagu öeldakse – tegime nalja, tegime – nüüd aitab kah! Aga ma muidugi tervitan meie kolme poolt kõiki meie kaasteelisi.

One thought on “Hannes Võrno

Lisa kommentaar

