Jürgen Zopp

Eesti parim meestennisist Jürgen Zopp jagab täna meiega oma mõtteid ja tulevikuplaane.

Millal hakkasid tõsiselt tegelema tennisega?

Tennise trenni viis mind isa, kui olin kuue aastane. Usun, et ole kogu see aeg tennisega tõsiselt tegelenud.
Millised on sinu lähima aasta eesmärgid?

Üritan saada pidevalt paremaks tennisemängijaks. Tähtis on ka püsida aastaringselt terve, et vigastuse tõttu ei tuleks turniire vahele jätta.
Kui palju kulub sul nädalas aega treeningutele?

Treeningperioodil mängin päevaks 2 korda 1,5h tennist ja peale tennise trenne on veel üldfüüsiline treening.

Kes on sinu lemmik tennisist?

Roger Federer ja Marat Safin.
Millist muusikat sa meeleldi kuulad?

Mu lemmik muusika stiil on rock. Mu suured lemmikud on Guns n Roses, Bon Jovi,  Aerosmith, Rolling Stones.
Milline on olnud sinu meeldejäävam puhkus tänase päevani? Kuhu soovitad kindlasti reisida?

Kuna tennisega reisimist on rohkem kui piisavalt, siis on siiamaani nii läinud, et polegi kuskil puhkusereisil käinud. Olen hea meelega kodu kandis või sõidan vanavanematele külla.
Mul on keeruline soovitada mingit sihtkohta, sest tihti ma näen ainult lennujaama, hotelli, tenniseväljakuid ja mõnda restorani.

Milliseid spordialasid peale tennise armastad jälgida?

Vaatan jalgpalli suurvõistlusi, aga kahjuks või õnneks on nii, et igapäevaselt jälgin ainult tennist.
Nimeta palun 3 lemmikut filmi, mida soovitad kindlasti vaadata?

Kolme ei tulegi meelde, aga mu vaieldamatu lemmik on Shawshank Redemption (shawshanki lunastus) Peaosades Morgan Freeman ja Tim Robbins. Olen seda mitu korda vaadanud, aga pole veel küllalt saanud.
On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Ei ole
Oled osalenud suure slämmi turniiridel nii Inglismaal, Prantsusmaal kui ka Austraalias. Milline on olnud neist kõige meeldejäävam?

Kõik neli suurturniiri on erilised ja meeldejäävad. Kõige omanäolisem on siiski Wimbledon.

Lisa kommentaar

