Asjad, mida meeste juures imetlen.

Kirjutasin eelmises postituses pika nimekirja nendest harjumustest ja asjadest, mis mind meeste juures kõige rohkem häirivad. Nimekiri tuli üsna põhjalik ja pikk😀

Aga loomulikult on palju asju, mida ma meeste juures imetlen ja mis mulle väga meeldivad.

Asjad, mis mulle meeste juures väga meeldivad:

– hea huumorimeel. See on asi, mis on või mida ei ole. Väga imetlen mehi kes on selle soonega sündinud.

– meeletu huvi jalgpalli vastu. See on üks asi, mida ma ka oma mehe juures väga armastan. Jah, vahest võib liiga palju kuulda jalgpallist ja vahest on need mängud mida on vaja vaadata väga sobimatutel aegadel. Aga minu meelest on see armas ja võluv kui mehel on nii suur kirg millegi vastu. See ei käi muidugi mitte ainult jalgpalli kohta🙂

– mehed hoiavad sõpru ja toetavad üksteist. Ei ole nii palju kadedust ja susserdamist kui naistemaailmas.

– tohutult meeldivad meeste riided! Ma ei mõista mehi, kes suudavad ennast igavalt ja hooletult riietada. Nii palju fantastilisi rõivaid on just meestele loodud.

– ülikonnad! Mehed ja ülikonnad on üks parimaid kooslusi mis iial loodud on🙂 Võrratu!

– enesekindlus ja julgus. Need on 2 omadust mis võiks igal meesterahval olemas olla.

– romantilised üllatused. Meeldib kui mehed oskavad üllatada ja oskavad armastada.

– lai silmaring. Intelligentsed mehed on väga võluvad.

– südamlikud, head ning ausad mehed. Või siis oleks õigem öelda meeldivad mehed, kes julgevad olla südamlikud, head ja ausad.

Häid mehi on palju, nagu ka mitte nii häid🙂 Minu arvates on see väga huvitav just, et mehed ja naised nii erinevad on. On asju, mida ma meeste juures ei mõista ja ei hakka vist kunagi mõistma. Mis ei ole iseenesest halb asi. Kui ma neid täielikult mõistaksin, peaksin ka ise mees olema. Olen õnnelik ja uhke, et olen naine!🙂

Kõige ideaalsem mees võiks olla minu jaoks:
*1,87m pikk
*hallikas rohekate silmadega
*tugevate näojoontega
*tal võiks olla arm kulmu juures ja parema jala peal
*ta võiks olla hooliv ja armastav
*ta võiks osata süüa teha
*ta võiks olla spordihuviline
*ta võiks olla hea filmi vaatamise partner
*ta võiks olla ilus, tark ja osav
Oot, üks selline mees istub mul praegu kõrval. Mul on ikka vedanud. See on minu mees🙂

Lisa kommentaar

