Lust Have It Juunikuu Ilukarbike

Sain lõpuks kätte oma järjekordse ilukarbikese või oleks õigem öelda kotikese. Kui keegi veel ei tea, siis tellin Lust Have It ilukarbikest, mis on siis põhimõtteliselt erinevaid testreid ja täis suuruses toodeid sisaldav karbike. See on hea võimalus tooteid proovida ja avastada. Karbikesi tuuakse kord kuus koju kätte ja maksumus on siin Austraalias 14,95 dollarit. Juunikuu ilukarbike sisaldas siis järgmisi tooteid:

1) LonVitalite -24K Active Golden Yulan Oil Facial Mask

Näomask LonVitalite salongisarjast, mis ravib päikesest kahjustatud nahka ja ühtlustab nahatooni. Seda ma proovin kindlasti. Mulle meeldivad värskendavad ja toitvad maskid.

2) LonVitalite -24K Active Gold Full Eye Mask

Samuti LonVitalite sarjast pärit silmamask, mis vähendab turseid silmade all ning tumedaid rõngaid silmade ümber. Toitev, niisutav ning värskendav mask. Kindlasti jääb ootama proovimist.

3) Batiste – Blush Dry Shampoo

See on siis tunnustatud ning mitmeid auhindu võitnud Batiste’i kuivšampoon, mis taltsutab rasvaseks läinud juukseid ning annab ilmetutele ja väsinud juustele uue elu, sära ja värskuse. Ma pole veel kuivšampoone kordagi proovinud, kuid see tundub huvitav. Seda 50ml pudelikest on hea kotti pista ja reisidele ning pikematele rannapäevadele kaasa võtta. Lõhnab meeldivalt lilleliselt ning värskelt.

4) Bloom – Glitter Eyeliner

See trendikas Bloom’i sädelev silmalainer ei ole küll minule🙂 Toode on täissuuruses ja maksab poes täpselt sama palju kui terve Lust Have It ilukarbike ehk siis 14,95$. Minu jaoks see kahjuks karbile väärtust ei lisa, sest ma ei plaani seda isegi mitte proovida. No kuhu ma selle lilla sädeleva silmalaineriga ikka lähen😀 Lilla pole üldse kohe minu värv. Ei meeldi.

5) Lõhnatestrid: Marc Jacobs – Lola ja Roberto Cavalli Eau de Parfum

Lõhnatestrid mulle meeldivad. Väga hea käekotis kaasas kanda ja ennast päeva jooksul värskendada. Lola mulle väga ei istunud. Natuke raskevõitu minu jaoks. Eelistan Roberto Cavalli lõhna, mis on värske ja elegantne.

Selline oli siis minu selle kuu karbike. Ei avaldanud mulle väga muljet. Aga eks nende testritega ongi ju nii, et vahest on väga häid tooteid ja vahest mitte nii huvitavaid. Ootan huviga igat karbikest ja proovin meeleldi tooteid, mis tunduvad mulle sobivad.

Kas keegi teist tellib Eestis ka ilukarbikest? Kuidas teie rahul olete?

(Eesti oma maksab kõigest 7,99€ ja kannab nime Glambox, kui ma ei eksi.)

Lisa kommentaar

