Vabadus

Kes minu facebooki lehte jälgivad need teavad, et olen tegelenud viimased päevad üsnagi suurte muudatustega. Kui te pole veel muudatustega kursis, vajutage ja tutvuge nendega SIIN

Olen igasuguseid variante katsetanud ning kaalusin isegi korraks Blogger’isse üle minna oma blogiga, kuid leidsin sobiva lahenduse siiski siin WordPressis. Mul on selle üle ülimalt hea meel, kuna eelistan WordPressi mitmetel põhjustel.

Nii vabastav ja kerge on kirjutada nüüd ainult ühes keeles ja mul keerleb juba nii palju teemasid peas, millest tahan kirjutada🙂

Muudatustega on ikka nii, et kellelegi meeldib ja kellelegi ei meeldi. Loodan siiski, et te kuskile ei kao ja külastate mind jätkuvalt. Mulle meeldivad muudatused! Muudatused viivad edasi, muudatused arendavad, muudatused on vajalikud.

Lisa kommentaar

