My one and only / Minu ainus ja õige

Today is the day for my- I love… post. Well I showed you what kind of house I’d love to live in one day, I’ve told you about my love for drawing and I have showed  you many small things that I love. Today I will tell you about my true love, my better half, my true inspiration, my partner in life.

This is my love story. It didn’t happen the way I always dreamed it would happen: I meet my ‘prince charming’,  we fall in love and live happily ever after. I thought I knew what love is way before I met the true love of my life – my Keijo. I thought I knew what love is when I was 15 years old🙂 But of course I didn’t. I have been in love more than once in my life, but I never really knew how it feels to be loved, until I met Keijo. We know that it was not an accident that we met, it was ment to be. Don’t get me wrong, this journey hasn’t all been ‘happy-happy’. My ‘prince charming’ was a player before he met me, and I was in a place that I didn’t really believe that true love exists. But now I know that what they say is true- love comes to you from unexpected places, unexpected times and when you stop looking for it. It wasn’t very long after we met when we both realized that this is it. We are ment to be. Nobody else really believed that this would work, but they didn’t know what we knew. We found true love. Even when it’s rocky at times, I still feel truly grateful and blessed to have what we have. Nobobdy’s perfect. We all make mistakes and get crazy sometimes. After almost 4 years of living together I know I have found what we all are looking for in life. What makes life bright and beautiful. I have somebody in my life who believes in me, who inspires me, who makes me laugh, who looks after me, who loves me more than anything else in this life. He makes me a better person. What is better than that? I am so lucky to have a kind and clever and caring and fun person next to me, somebody truly amazing to share my life with. I hope you have someone like that in your life too. And if you don’t, I hope you will find him one day. Because this truly changes everything in your life😉

Why do people say that love hurts? That is not true. Loneliness hurts. Rejection hurts. Losing someone hurts. Envy hurts. Lies hurt. People get these things confused with love. But in reality love is the only thing in this world that covers up all pain and makes you feel wonderful.

Love and be loved!

Täna on see päev kus kirjutan midagi teemal- Ma armastan… Olen teile näidanud oma unistuste maja, armastust joonistamise vastu ja palju muud mis mulle meeldib. Täna ma räägin teile oma tõelisest armastusest, minu kallimast, minu elukaaslasest.

See on minu armastuse lugu. See ei juhtunud just nii nagu muinasjutus: kohtan oma unistuste printsi, me armume ja kõik on ilus ja muretu elu lõpuni. Ma arvasin, et ma teadsin, mis on armastus juba ammu enne seda kui kohtusin Keijoga. Ma arvasin, et tean mis on armastus kui ma olin 15 aastane🙂 Aga muidugi see päris nii ei olnud. Olen olnud armunud rohkem kui korra oma elus, kuid sain tunda esimest korda elus, mis tunne on olla tõeliselt armastatud alles kohtudes Keijoga. Me teame, et see ei ole juhus et me kohtusime. See oli kingitus kusagilt kõrgemalt. Ärge nüüd valesti aru saage, see elu ei ole olnud kaugeltki ainult ‘pidu ja pillerkaar’. Minu unistuste prints oli päris suur naistemees enne seda kui minuga kohtus ja mina olin noor neiu, kes oli kaotanud usu armastusse. Nüüd ma tean, et see mis räägitakse on tõsi – armastus leiab sinu juurde tee kõige ootamatutest kohtadest ja kõige ootamatutel hetkedel ja just siis kui lõpetad selle lõputu otsimise. Ei läinud väga kaua aega, kui me mõlemad mõistsime et see ongi see õige ‘asi’. Me oleme üksteise jaoks loodud. Keegi teine väga ei uskunud, et sellest suhtest midagi välja tuleb, kuid nemad ei teadnud seda, mida teadsime meie. Me leidsime tõelise armastuse. Isegi vahest kui see tee on konarlik, tean ma, et peaksin olema väga õnnelik ja tänulik selle eest, mis mul on. Keegi pole täiuslik. Me kõik teeme vigu ja rumalusi vahest. Peale peaaegu nelja aastast kooselu, ma tean et olen leidnud selle, mida me kõik otsime. Selle, mis teeb elu säravaks ja kauniks. Olen leidnud selle inimese, kes usub minusse, kes mind inspireerib, kes mind naerma ajab, kes minu eest hoolitseb ja kes armastab mind rohkem kui midagi muud siin maailmas. Tänu temale olen parem inimene. Mida veel elult tahta? Ma olen nii õnnelik, et minu kõrval on võrratu inimene, kes on heasüdamlik ja tark ja hooliv ja huvitav ning kellega saan kõike head ja halba jagada. Ma väga loodan, et ka sinu elus on see keegi olemas. Ja kui ei ole, siis loodan, et leiad ta õige varsti. See muudab su elu😉

Miks inimesed räägivad, et armastus teeb haiget? See ei ole tõsi. Üksindus teeb haiget. Tagasilükkamine teeb haiget. Kellegi kaotamine teeb haiget.  Kadedus teeb haiget. Valed teevad haiget. Inimesed ajavad need asjad segamini armastusega. Kuigi tegelikult on armastus ainus asi maailmas, mis ravib kõik valu ja teeb elu ilusaks.

Armastage ja olge armastatud!

Lisa kommentaar

