Suured tänud

Armsad lugejad,

Lihtsalt tahtsin teid kõiki tänada, et minu blogi loete ja jälgite. Olete minu jaoks kõik väga tähtsad ja armsad. Mulle väga meeldiks kui te jagaksite oma mõtteid ja arvamusi nüüd minuga ka. Mis teile meeldib kõige rohkem minu blogis? Millest tahaksite rohkem lugeda? Kas te sooviksite näha rohkem postitusi minu mõtetest ja päevastest tegemistest? Kas te sooviksite rohkem näha postitusi moe, ilu või reisimise teemadel? Kas soovite näha rohkem pilte? Rohkem intervjuusid? Muidugi ma kirjutan oma blogi nii nagu just mulle meeldib ja oma stiilis, kuid ma tahaksin väga kuulda teie mõtteid ja soovitusi!

Mulle väga meeldib siia kirjutada ja oma blogiga tegeleda. Ja see, et minu blogil on olnud üle 17,000 vaatamise vähem kui 5 kuuga, räägib et ka teile meeldib seda lugeda. Seda on ülimalt meeldiv näha🙂 Suured tänud teile veelkord!

Uuendasin menüü ribal lehte JÄLGI BLOGI JA KIRJUTA MULLE (follow and contact me). Ava see leht SIIN , vali sulle sobiv viis mulle kirjutamiseks ja jaga oma mõtteid minuga. Vastan suurima hea meelega igale kirjale.

Ärge unustage Like’ida ka minu Facebooki lehte ja jagada oma lemmik postitusi ka oma sõpradega. Võib-olla meeldiks neilegi minu blogi lugeda. Samuti vajutades Like nuppu, saan mina aimu kes moodustavad minu lugejaskonna.

Ilusat päeva teile! Meil siin Lääne-Austraalias on viimased päevad olnud ikka väga tormised ja tuulised. Loodan et päike on teie juures ja rõõmustab vähemalt teid kõiki😉

Kohtumiseni!

Merit

Lisa kommentaar

