Marilyn Jurman

Selle nädala persooniks on kaunis ning andekas näitleja/laulja Marilyn Jurman. Seriaalist «Kättemaksukontor», lisaks filmidest «Mina olin siin» ja «Püha Tõnu kiusamine», arvukatest teatri lavastustest ning ka Eesti laulu konkursi kaudu tuttav näitleja Marilyn Jurman on tõestuseks sellele, et kui midagi väga tahta, siis tuleb liikuda oma unistuste suunas ja mitte kunagi alla anda. Praegu on raske ette kujutada, et see andekas näitleja ei saanud lavakasse sisse. Kuid Marilyn teadis, mida ta tahab ja selle võrra sai hoopis Viljandi Kultuuriakadeemia rikkamaks, kus ta omandas näitleja elukutse. Marilyn Jurman on tõeliselt ilus ning ispireeriv noor naine. 

Kuidas sa leidsid tee näitlemiseni?
Põhimõtteliselt teadsin pisikesest peale, et tahan saada lavale. Näitlemine oli kuidagi loomulik valik, kuna mul oli juba lasteaias väga vali hääl ja meeldis esineda. Seega ei olnud mul peale keskkooli lõppu suurt küsimust, mis ma edasi tegema hakkan. Näitlesin juba ka keskkoolis Salme Kultuurikeskuse näitetrupis.

Kes on sinu lemmik eesti lavastaja?
Võin julgelt öelda, et Peeter Raudsepp, kes oli ühtlasi ka koolis mu õpetaja. Olen temaga koos teinud mitmeid lavastusi ja mulle sobivad väga tema meetodid.

Nimeta palun 3 eesti näitlejat keda imetled ja austad?
Katariina Unt, Ao Peep ja Indrek Sammul, aga neid on tegelikult loomulikult rohkem, lihtsalt need on kolm näidet, kellelt ma olen saanud palju tuge ja eeskuju.

Milline on olnud seni ajani sinu suurim saavutus elus?
Õppisin kuidas “ei” öelda.

Kuidas sa kirjeldaskdi oma riietumise stiili ja kust leiad inspiratsiooni?
Leian inspiratsiooni kontrastidest. Mulle meeldib tabude vastu võidelda. Seega mu stiil on segu ükskõiksusest ja glamuurist. See tähendab seda, et kui mu lemmik pükstele tekib plekk, mida ei saa välja pesta, siis ma ei lase sellest ennast häirida vaid lihtsalt värvin huuled punaseks ja joonistan pleki peale punase südame. Kui ma endale meeldin, siis ongi kõik hästi.

Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?
Riietusest rääkides, siis julge ja loomulik samaaegselt.

Oled lisaks näitlemisele ka lauljana tegutsev. Kui noorelt hakkasid laulma?
Keskkoolis, kui leidsin endale mõttekaaslased, kellega oli sarnane muusikamaitse ja hakkasime koos bändi Mantra Gora tegema.

Oled sa suur raamatusõber? Millist raamatut kindlasti soovitad lugeda?
Mulle meeldivad psüholoogilised raamatud kõige rohkem. Näiteks “Liblikapüüdja” mille ainetel teen ka etendust Vat Teatris, on väga minu maitse.

Mis on sinu arvates Eesti kauneim linn ja miks? Kus tahaksid ise elada?
Ma tahan ise elada hetkel Tallinnas. Aga arvan, et kauneim on Viljandi, kus käisin ülikoolis ja kujutan ennast seal ette küll kunagi uuesti elamas.

Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?
Vähem sõita autoga ja rohkem kõndida jala.

On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?
Ma usun kõigesse, kuni ei ole vastupidist tõestatud.

Milliste projektidega hetkel tegeled? Kus sind võib näha esinemas/näitlemas lähitulevikus?
Hetkel tegelen proovidega etenduse tarbeks, mis lavastub juulis Jänedal “Püüdes teha näitemängu, mis muudaks maailma”
Lisaks sellele salvestan uusi lugusid plaadi tarbeks, mis loodetavasti ilmub juba sügisel. Esimene lugu “This too shall pass” tuli välja mais.

Ja lisaks sellele võib mind näha ka ansambel Mantra Gora koosseisus 7.juulil muhus JuuJääbil ja 10.augustil Viru folgil.

Selleks et ennast Marilyni toimetamistega kursis hoida külastage kindlasti ka lehte www.marilynjurman.com

Lisa kommentaar

