Täna on mul teie jaoks varuks üllatus!

Nagu te teate on minu tänase blogi teemaks Nädala Persoon, ehk siis intervjuu inimesega, kes on kindlasti eeskujuks paljudele. Inimesega kes on nii andekas kui ka kena. Pean tunnistama, et selle nädala persooni valimine oli väga raske, sest mul oli plaanis teha intervjuu just sellise inimesega, keda mina isiklikult imetlen ja austan. Ja muidugi on neid inimesi rohkem kui üks. Niisiis otsustasin teha intervjuu inimestega erinevatest valdkondadest, mis on mulle väga südamelähedased ja armsad- kunst, muusika ja tants. Olen alati armastanud kunsti ning kõike sellega seonduvat. Juba pisikese tüdrukuna disainisin lauasahtlisse kostüüme ja õhtukleite😀 Olen väga tänulik oma vanematele, kes mind balletti klassi asemel just kunsti klassi otsustasid panna. Oma elukutse olen ka leidnud just kunsti valdkonnast, milleks on siis imidži kujundamine, stilistika ning lähitulevikus on mul plaanis ennast täiendama minna ning tõsisemalt selles valdkonnas tööle hakata. Teiseks minu armastuseks on muusika. Olen ise õppinud muusikakoolis viiulit ning laulnud erinevates projektides kooli ajal, kuid austan ja eelistan siiski professionaalsemate inimeste kunsti😀 Mulle väga meeldivad huvitavad lauljad ning muusikud. Üks muusikapala ütleb minu meelest rohkem kui tuhat sõna. Muusika kaunistab meie elu. Ning kolmandaks armastuseks on minul, nagu ma mainisin tants. Tegelesin noore tüdrukuna võistlustantsuga ja see on siiani mul südames armsal kohal. Olen alati imetlenud just peotantsu. See on lihtsalt nii kaunis ja särav. Pealtnäha nii lendlev ja kerge, kuid tegelikult äärmiselt tehniline ja tohutut tööd nõudev. Imetlen selle ala professionaale ikka tohutult palju.

(Muidugi ei saa mainimata jätta ka minu väga erilist suhet teatrimaailmaga ja armastust näitlemise vastu, kuid sellest räägin juba mõni teine kord)

Niisiis mul ei jäänud muud üle kui teha intervjuud kõigi kolme valdkonna säravate naistega, keda ma väga imetlen ning austan. Siin nad on: meigikunstnik- Mari Ojamaa, laulja- Birgit Õigemeel ning tantsija- Kaisa Oja.

Mul on tõeliselt hea meel nende andekate inimeste mõtteid siin teiega jagada. Kaunist lugemist!😉

Lisa kommentaar

