I love pencil drawings from amazing artist Karen Hull / Ma armastan Karen Hull’i pliiatsi joonistusi

I’m a huge fan of colour pencil drawings. When I stumbled upon the work of Karen Hull, I was absolutely mesmerized by her attention to detail.
I’m lost for words. Incredable! I love drawing portraits and pets, but I have always used only regular pencils. She inspired me to start experimenting with color pencils.
I hope that one day I’m gonna be even half as good as she is. I’ve got lots of learning and practicing to do🙂
You can see some of her work below. Have a look at her website and facebook page also.

Ma olen suur värviliste pliiatsite fänn. Kui ma sattusin nägema Karen Hull’i töid, olin ma täiesti lummatud tema detailsest täpsusest.
Ma olen lihtsalt sõnatu. Fantastilised tööd! Ma armastan ise ka just portreesid ja lemmikloomi joonistada, kuid olen alati kasutanud vaid harilike pliiatseid.
Tema inspireeris mind avastama täiesti uut maailma värvipliiatsitega. Ma loodan, et ühel heal päeval olen ma pooltki nii hea kui tema. Palju tööd on mul ees🙂
Te võite näha mõningaid tema töid järgnevatel piltidel. Kui soovite lähemalt tutvuda Karen Hull’i loominguga, siis vaadake tema kodulehte ja facebooki lehte.

Lisa kommentaar

