Muudatused minu blogis!

Ma olen nüüd blogi pidanud umbes 3,5 kuud ja olen hakanud seda armastama. See on suurepärane koht oma mõtete ja inspiratsioonide kogumiseks. Olen läbinud nüüd selle nii öelda testimise perioodi (kas ma suudan olla piisavalt järjepidev kirjutaja) ja ma usun et jätkan blogi pidamist. Kuid olen otsustanud teha mõned muudatused. Nagu te teate kirjutan ma mitmetel erinevatel teemadel ja see kõik on muutnud mu blogi kuidagi segaseks. Mulle meeldib kui asjad on organiseeritud ja korras, nii et otsustasin korrastada nüüd ka oma blogi🙂 Nüüdsest hakkab olema igal nädala päeval erinev postituse teema.

Teemad:

ESMASPÄEV: Mood

(moeikoonid, uued trendid, uued kollektsioonid, disainerid, tänavamood jne.)

TEISIPÄEV: Ilu

(ilutoodete arvustused, ilu saladused, meigi-lookid, meigikunstnikud, modellid jne.)

KOLMAPÄEV: Juuksed

(soengud, lõikused, juuste hooldamine, soengu viimistlusvahendid, inimesed kaunite juustega jne.)

NELJAPÄEV: Reisimine

(minu reisilood, ilusad ja huvitavad kohad, mida külastada, nipid reisijatele jne.)

REEDE: Ma armastan…

(ilutooted mida armastan, riided mida armastan, minu lemmiktoidud, minu lemmikfilmid, minu lemmikraamatud, inimesed kes mind inspireerivad ja keda ma armastan jne.)

LAUPÄEV: Nädala persoon

(intervjuud ilusate, inspireerivate, huvitavate ja andekate inimestega)

PÜHAPÄEV: Minu nädal piltides 

(minu outfitid, huvitavad asjad mida tegin, nägin või maitsesin, jne)

Tahaksin teid tänada, et loete ja jälgite minu blogi. See annab mulle inspiratsiooni ja soovi blogi pidevalt paremaks muuta ja rohkem kirjutada. Loodan et teile meeldib minu postitusi lugeda ja ärge unustage, et teil on võimalus ennast uute postitustega kursis hoida facebook’i ja bloglovin’i kaudu. Ilusat päeva ja kohtumiseni!😉

Lisa kommentaar

