Minu armas Eesti. Minu armsad mälestused. Minu armas kodu.

Seda postitust oli kõige raskem teha. Palju raskem kui postitusi Küprosest või Inglismaast. See on minu kodu, see on see kust ma pärit olen ja see on see mida ma armastan. Selleks et näidata kõige tähtsamat ja kallimat osa minu Eestimaast, peaksin üles panema terve portsu pilte oma kallist perest ja paljudest teistest inimestest kes minu jaoks kallid on. Aga ma ei hakka seda tegema, sest austan nende privaatsust ja võimalik et nad ei sooviks, et nende pildid siin kõigile vaatamiseks üleval oleksid. Mul ei ole kahjuks arvutis pilte oma lapsepõlvest ja teismelise aastatest, nii et näitan teile uuemaid pilte.

Lisa kommentaar

