Minu ilus Küpros. Minu ilus elu. Minu ilusad mälestused.

Mul vedas, et sain elada 2 aastat sellises kaunis riigis nagu Küpros. Tegelikult ma ei kutsuks seda vedamiseks, see oli minu valik. Me kõik saame valida kus me tahame elada, kes me tahame olla ja kellega me tahame oma elu jagada. Elasin samuti peaaegu 5 aastat Inglismaal ja nüüd naudin oma elu imeilusas riigis – Austraalias. On nii palju asju mida ma igatsen Küproselt. Tahaksin jagada mõningaid meeldejäävamaid hetki ja kohti teiega.

One thought on “Minu ilus Küpros. Minu ilus elu. Minu ilusad mälestused.

Lisa kommentaar

