Eesti blogid, mida soovitan jälgida.

UUENDATUD 31.05.2014!

Üritan jälgida võimalikult palju huvitavaid eesti blogisid, sest mulle meeldib vaadata mis inspireerib just eesti naisi ja mis toimub minu kodumaal.

Eks neid blogisid tuleb ikka aeg-ajalt juurde, mida ma jälgin. Mõned jällegi muutuvad igavaks ja kustuvad mu nimekirjast. Üritan uuendada vahest ka seda nimekirja siin.

Aga siin on need blogid, mida soovitan jälgida:

falliescrapbookheaderline-divider

peapilt_006a

line-dividergrete_link_10_by_annbuht-d6pxbpz

line-divider

IMG_5835

line-divider

header

line-divider

HEADER kerti pahk

line-divider

893126_612043302143516_1542219177_o

line-divider

Screen Shot 2014-05-31 at 10.05.01 am

line-divider

suvimariliis

line-divider

MLpäis

line-divider

Desktop19

line-divider

cropped-mp1-e1386612590847

line-divider

Screen Shot 2014-05-31 at 10.29.32 am

line-divider

Untitled-1

line-divider

Namaste

 

 line-divider

õige

10 thoughts on “Eesti blogid, mida soovitan jälgida.

  1. Soovitan näiteks Mariliisi blogi (let her speak) ülevaadata. Ma ei tea, kas oled lugenud või mitte, aga väga huvitav ja mitmekülgne on🙂

    • Aitäh soovituse eest. Olen vaadanud. Ei ole seda jälgima jäänud. Võimalik, et ta on väga hea, kuid paraku ei ole minu jaoks inspireeriv. Liiga erinev maitse meil, nii riietumise kui muu suhtes🙂

  2. Soovitan geneficu ja teaparty blogi. genefic.blogspot.com teapartywithus.blogspot.com kaks blogidest mida pidevalt külastan ning muidugi ehte armatatajatele helena hemenurk:-D

    • ma pole ammu juba seda nimekirja uuendanud. aga jaa, sul on õigus. genefic.blogspot.com on väga hea, seda jälgin isegi. teapartywithus.blogspot.com -ist ma pole kuulnudki. suured tänud soovituse eest, viskan kindlasti pilgu peale😉

Lisa kommentaar

