White teeth and beautiful smile / Valged hambad ja kaunis naeratus

Everybody agrees that essential elements of beauty are shiny hair, bright eyes, glowing complexion and white teeth.

A beautiful smile is about more than just looks. A healthy and attractive smile makes you appear more intelligent, successful, friendly and interesting. After all, when it comes to first impressions, your smile says it all.
I am the kind of person who smiles a lot and I love when other people are smiling. I am not blessed with natural white pearls in my mouth, so I have decided to try teeth whitening system that I can use at home. I really don’t like to go to doctors and dentists unless it is absolutely necessary. There are lot of teeth whitening systems available today. I just received my express whitening kit from White Glo and I am very excited to try this product. I will write a review after about 1 month when results should be clearly noticeable.

Me kõik nõustume, et ilu põhikomponentideks on läikivad juuksed, säravad silmad, terve jume ja valged hambad. Valge naeratus on midagi enamat kui lihtsalt ilu komponent. Terve, särava ja atraktiivse naeratusega inimene räägib sellest et inimene on intelligentne, edukas, sõbralik ja huvitav. 

Mina olen inimene kes naeratab palju ja mulle väga meeldib kui teised inimesed naeratavad. Kahjuks ei ole mind õnnistatud loomulikult kauni pärlireaga suus, nii et olen otsustanud proovida hammaste valgendamise süsteemi, mida saab kasutada kodus. Ma käin arstide ja hambaarstide juures ainult siis kui see on äärmiselt vajalik, sest mulle ei meeldi haiglad ja kõik sellega seonduv. Tänasel päeval on turul palju erinevaid hammaste valgendamise süsteeme ja pastasid. Mina otsustasin proovida White Glo express hammaste valgendamise süsteemi. Sain selle eile postkontorist kätte ja alustan juba täna valgendamist. Umbes kuu aja pärast kui tulemused peaksid olema selgelt nähtavad kirjutan ka pikema arvustuse. 

It was a lovely surprise when I opened a box and found a little gift inside. It was White Glo Traveller’s Pack which is cabin compatible and safe to take with me to the airplane. I love travelling and this is perfect for me.

Ma sain meeldiva üllatuse osaliseks kui avasin paki ja leidsin sealt seest veel pisikese kingituse. See oli White Glo reisi pakk, mille saab kenasti lennukisse kaasa võtta. Ma armastan reisimist ja see kulub kindlasti ära. 

 

Lisa kommentaar

