My beauty products. / Minu ilutooted.

Since I moved to Australia I have only a minimum make-up collection. I took with me only the most important and basic items. But the good thing is that now I can finally make a post about my make-up and it’s not going to be too long🙂 I use less make-up here because of more active outdoor lifestyle and I feel great! I am worried about my hair though, because it is dry and damaged and salty ocean water and sun and strong winds are not helping, but as I wrote in one of my previous posts I am going to do something about it.

Austraaliasse kolides muutus mu meigikollektsioon minimaalseks, ainult vajalikud lemmikud tooted ja ei midagi üleliigset. Aga hea on see, et nüüd  lõpuks avaldan ma oma meigikoti sisu ja see artikkel ei tule väga pikk🙂 Ma kasutan siin tunduvalt vähem meigi tooteid tänu aktiivsele eluviisile ja ma veedan palju aega värskes õhus ja lasen nahal rahulikult hingata. Tunnen ennast suurepäraselt!🙂 Kuigi muret valmistavad juuksed. Nad on kahjustatud ning kuivad ja loomulikult ei aita nende seiskukorrale kaasa soolane ookeani vesi, päike ja tugev tuul. Nagu ma kirjutasin oma eelnevas juuste teemalises postituses võtan ma nendega midagi ette.  

FACE / NÄGU

1. L’Oreal True Match foundation , Golden Beige

I have used this foundation for several years now and I can’t let go. It is perfect for me! / Olen kasutanud seda jumestuskreemi aastaid ja ei suuda sellest loobuda. See sobib mulle lihtsalt suurepäraselt!

2. Lumene Matifying and Retexturizing Primer, Oily/Combination skin

It makes skin soft and clear and gives beautiful shine-free finish to face. I started to use primers only recently and I can see the difference that it makes.   / Teeb naha mõnusalt pehmeks ja matistab. Ma hakkasin alles hiljuti primerit kasutama ja ma näen erinevust.

3. BeYu Light Reflecting Concealer

I tried this because I read so many great reviews about it, but I have to say it doesn’t do any miracles for me. It’s ok, but not the best. / Ma proovisin seda kuna lugesin mitmeid soovitusi ja häid arvustusi selle kohta, kuid pean tunnistama, et mina mingeid imelisi erinevusi ei märganud. Minu meelest ok, aga mitte midagi erilist.

4. Lumene 24h Balancing Moisturizer

I like how this moisturizer really helps to control shine. My skin and make-up stays nice and matte for whole day. / See kreem tõesti aitab nahka matina hoida. Mu nahk on veatu terve päeva.

5. Maybelline Affinitone Foundation with vitamin E, Sand Beige

I got this to mix with my L’Oreal True Match foundation to get slightly darker tone. I like the texture, light and blends nicely. / Ma ostsin selle jumestuskreemi et miksida oma L’Oreal True Match jumestuskreemiga kuna vajasin pisut tumedamat tooni. Mulle meeldib. Kerge ja lihtsalt hajutatav.

EYES / SILMAD

1. Lumene Mineral Eyeliner, Arctic Black

Good eyeliner, soft and easy to blend. / Hea silmapliiats. Pehme ja kergesti hajutatav.

2. Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner, Black

Very easy to use to draw the perfect thin line. / Väga mugav ja lihtne peene ja täpse joone tõmbmiseks.

3. BeYu Eye Brow Definer

The best eyebrow pencil I have ever used. / Parim kulmupliiats mida kasutanud olen.

4. Christian Dior Diorshow Iconic Extreme Mascara, Black

One of the best mascaras I have found. It really lengthens and separates lashes giving them volume. It’s very easy to build several coats for more dramatic look. Love it, love it, love it! / Üks parimaid ripsmetuśśe mis olen leidnud. See tõesti pikendab ja eraldab ripsmed andes neile volüümi. Väga lihtne kihte üksteise peale kanda dramaatilisema looki loomiseks. Armastan!

5. L’Oreal Lash Architect Waterproof

This mascara has been my favorite through the years. I have tried different mascaras but I always compare the others to L’Oreal Lash Architect and come back to this mascara. It gives beautiful full lashes the brush is amazing! My favorite! / See on olnud minu lemmik ripsmetuśś läbi aastate. Olen proovinud mitmeid erinevaid ripsmetuśśe, kuid tulen alati selle juurde tagasi. Selle suurepärase harja abil jäävad ripsmed tõesti kaunid tihedad ja pikad. Minu lemmik!

1. Covergirl Lash Blast Volume Mascara waterproof

 I just got this mascara couple of days ago and I love it! I wasn’t sure about the brush at first, but I’m getting used to it slowly. It really gives beautiful fuller longer and bigger lashes and it doesn’t go anywhere even after swim in the ocean. I am quite picky when it comes to mascaras and I have tried many different ones, but this one I would truly recommend. / Ostsin selle  ripsmetuśśi alles mõned päevad tagasi ja jumaldan seda! Hari mulle alguses väga ei meeldinud, aga hakkan sellega harjuma. Ropsmed on tõesti lopsakad ja tihedad ja pikad. Ja see on tõeliselt veekindel, ei kao kuhugi ka peale ookeanis lainete sees möllamist. Olen ripsmetuśśide suhtes just eriti valiv ja olen proovinud mitmeid. Seda võin julgelt soovitada.

CHEEKS / PÕSED

1. Elizabeth Arden Sun Goddess Bronzing Powder, Deep

I love the color and texture. Easy to blend and apply. Natural looking result. / Mulle meeldib toon ja tekstuur. Kergesti hajutatav ja lihtne peale kanda. Loomulik tulemus.

2. Elizabeth Arden Blush, Apricot

Great blush. Beautiful color. / Hea põsepuna. Imeilus värvitoon.

LIPS / HUULED

1. Cassis Noir Lipbalm by H&M

I have to say it’s not my favorite. A little sticky, but I love the packaging. My all time favorite is Vaseline which my lips love, but I ran out of it and decided to try something different for a change. I know that Vaseline Lip Balm is in my next shopping list. / Pean tunnistama et see ei ole mu lemmik. Kuidagi kleepuv, aga mulle meeldib karbike mille sees ta on. Minu absoluutne lemmik huultele on Vaseline Lip Balm, aga kuna see sai mul otsa, otsustasin seekord midagi uut proovida. Ma tean et järgmisel shoppingul on Vaseline kindlasti mu ostukorvis.

2. Lumene Natural Code Tinted Lip Balm, Berry Melba

Again not the best. Doesn’t stay on lips very long and I have to apply often. But the smell is delicious🙂 / Jällegi mitte parim. Ei seisa huultel kuigi kaua ja seda peab tihti lisama. Kuid see lõhnab lihtsalt imeliselt🙂

BODY & HAIR / KEHA & JUUKSED

1. Caribbean Breeze Tanning Spray Waterproof, SPF6

Now in Australia I am going to need SPF20 or higher. But this is ok for now because the sun is not so strong at the moment. It is autumn over here. I love the smell and how it absorbs quickly. / Nüüd Austraalias on mul kindlasti vaja päikesekreemi faktoriga 20 või isegi kõrgemat. Hetkel see sobib kuna päike ei ole väga kuum. Meil on siin sügis hetkel. Mulle meeldib selle päikesekreemi lõhn ja see et ta imendub kiiresti ja lihtsalt.

2. Vaseline Dry Skin Conditioning Lotion with vitamins A, E & B5

Great Lotion! This is the first time that I have tried it and I love it. It is non greasy and quickly absorbed. Does exactly what promises and it smells great. I would buy it again. / Suurepärane emulsioon! Proovin seda esimest korda ja mulle väga meeldib. Ta ei ole kleepuv ja imendub kiiresti. Teeb täpselt mida lubab. Ostan kindlasti veel ka tulevikus.

3. Lacoste perfume

Nice and fresh. / Hea värske lõhn.

4. VO5 Humidity Resistant Hairspray, Extra Hold Finish

First hairspray that I bought that is humidity resistant. It has great hold. / Esimene niiskuskindel juukselakk mida proovinud olen. Hoiab soengu kindlalt paigas.

Yes, this is it. That’s all I use at the moment. /

Ja ongi kõik. Need ongi kõik tooted mida hetkel kasutan. 

Lisa kommentaar

