Hello everybody! I’m back! :) / Tervist armsad lugejad! Ma olen tagasi! :)

I have to apologize for not writing for so long. I have just been too busy. I have moved now to Australia and who knows how long I will stay here. All I know at the moment that I love this country! It is amazing, really beautiful!

Ma pean vabandama et pole nii kaua kirjutanud. Mul on lihtsalt tohutult kiire olnud. Olen nüüd Austraalias ja jään siia kes teab kui kauaks. Tean ainult seda et ma armastan seda riiki! See on lihtsalt võrratu, tõeliselt ilus!

at the beach near Perth / rannas Perth’i lähedal

At the moment I live in beautiful village in Western Australia called Bremer Bay. Magical place. It has the most beautiful white beaches and some excellent swimming and surfing spots. I have only been here for a week so there is still so much to explore. I want to go surfing and snorkeling and sand boarding, they have beautiful sand dunes in the area. This area is known as a great place for whale watching and fishing. They also have some dangerous sharks in the waters so I am a little bit scared to swim around here.

Praegu elan ma imeilusas külas nimega Bremer Bay, mis asub Austraalia edela osas. Maagiline koht. Siin on võrratult ilusad valged rannad ja suurepärased ujumis- ja surfamiskohad. Ma olen siin olnud kõigest nädalakese, nii et mul on veel palju avastada siin ümbruskonnas. Tahan minna surfama ja snorgeldama ja liivalauaga sõitma, siin lähedal on väga ilusad liivamäed. See piirkond on tuntud ka suurepärase vaala vaatlemise võimaluse poolest ja loomulikult on see suurepärane kalapüügiks. Kuigi siin piirkonnas on ka ohtlikud haid kelle pärast ma siin ujumist pisut pelgan.

Bremer Bay, WA

Lisa kommentaar

