Liisa Ennuste blogist Ponyarts.com

Stiilne, julge, ambitsioonikas, inspireeriv, ilus. Jah, see on Liisa Ennuste blogist http://www.ponyarts.com/ . Blogisõpradele Liisa kindlasti pikemat tutvustamist ei vaja, nii et asun kohe intervjuu juurde ;)

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama?

Kõige esimesed tegid enda maalidest ja rest is history – väga ei mäleta kuna see oli juba 4000 aastat tagasi :)

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Minu inspiratioonist, mis on peamiselt pildid ja muusika. Eriti veel muusika – ma kuulan uut muusikat pidevalt ning kui ma kõrvaklapid koju unustan, siis see on enamvähem kõige hullem asi, mis võib juhtuda.

Lisaks sellele ka enda riietusest lisan pilte kui leidub mõni vabatahtlik, kes mind pildistab.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Väga igav vastus, aga kõik on pärit Zarast ja H&Mist. Ma olen kõige kohutavam rahakoguja ja kannatust ega südant pole et NYCi reisi raha ühele disaineri käekotile kulutada näiteks.

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Viimase aja lemmik on eriti fine must Zara triiksärk, mille kurguni kinni nööbin. Seda kannan tumedate kitsaste jeans’ide ja suure metall-buckle’ga musta vööga, mustade madalada Chelsea bootside ning motorcycle stiilis musta nahkjakiga.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Ma arvan, et mingi 9ndas klassis alles äkki? Võib-olla veidi varem, aga kes teab, sest ma olin päris kaua päris tagasihoidlik nohik.

6)Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

Kui rääkida kosmeetikast, mis su nahale head teeb, siis kindlasti Decleor ja Vichy. Aga kui rääkida kosmeetikast, mis sind ilusaks ka teeb, siis Mac’i ja YSL’i huulepulgad on naiss ning kui vaadata midagi odavamat siis kindlasti Revlon. Ja kui te mind millegi osas usaldada tahate, siis selleks on kindlasti huulepulgad. Mul on neid ma usun et sahtlitäis.

Jumestuskreemidest go for YSL või Estee Lauder. Pagana kallis, aga hea.

Kui ripsmedushide valdkonnas kahtlusi on, siis go for Clinique.

7)Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Bianca Brandolini on üks mu lemmikuid. Aga võib-olla ka sellepärast, et ta deidib Lapo Elkanniga.

Üldiselt meeldib mulle effortless ilu ja kindlameelne stiil (mis tähendab seda, et inimene jääb kindlaks enda stiilile ja ei hüple lillekesti ja hard core dark teema vahel). Üks neist inimestest on Bianca Balti -

8)Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

Oi, see on täpselt selline küsimus, millele vastamisest ma loobun tavaliselt, sest see võtab liiga palju aega, et seletada. Igasugust, ma paren toon välja oma lemmikartistid hetkel:

Nicolas Jaar(ikka veel, alates sellest kui 2 aastat tagasi tema Mi Mujer’i kuulsin…), The Black Keys(rock/blues’i kunnid minu jaoks), Blood Orange, Temper Trap, Hanni El Khatib, Electric Guest, Poolside, Metronomy, Alt- J, The XX, Baauer, Lana Del Rey, Jamie XX… and the list goes on.

Tuju teeb vaieldamatult alati heaks Electric Guest – This Head I Hold.

 

9)Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Rohkem ajakirja, aga kui mul oleks rohkem aega, siis kindlasti ka raamatuinimene. Viimasena lugesin ajakirjadest vast viimast Tank magazine’i ning raamatutest hetkel pooleli Jack Kerouac’i On the Road.

10)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Ma usun, et mõnes mõttes Taireis oma sõbrannadega mõned aastad tagasi. Järgmisena tahan minna kindlasti Nyci/uuesti Pariisi/Hiinasse/uuesti Berliini/Brasiiliasse

11)Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Ehteid vist enim. Ei ole väga suur suveniirikohuja, need ei mahuks mul kuhugile.

12)Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Kõrvaklapid(!!!), huulepulk, võtmed ja oyster kaart(teisisõnu travel kaart… kui palju mul vererõhk tõuseks, kui metroopeatuses avastaksin et seda ei oleks, ma ei taha sellele mõelda praegu)

13)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Mul käib see hooajati, kui mul on rohkem aega, siis ma igal võimalusel üritan pähkleid süüa ja rohelist teed juua ja mõelda kui tervislik ma olen, aga reaalsus on see, et ma käin 40 tundi nädalas tööl ja fulltime koolis, nii et ma söön siis kui mul aega on ja mida ette juhtub. Üritan siiski šoksi asemel puuvilju valida.

14)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Joo palju vett ja rohelist teed ning söö C-vitamiine ja rauda. Ma ei tea, kas see tegelt ka töötab või ma ainult kujutan seda ette.

15)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Olen hetkel ülikoolis, Londonis, viimane aasta BA Fashion Journalism(Print, Broadcast) käsil. Ideaalse töö suhtes pean veel mõtlema, usun et sooviksin enda online ajakirja/inspiratsiooni blogi, mille eest mulle täiega hästi makstakse, aga mul ei ole aimugi miks keegi seda tegema peaks. Mind huvitab kogu ajakirjanduse visuaalne pool ka – shuutide teemad, kujundus jne.

16)On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

“Don’t count the days, make the days count.” Jube lihtne on iga päev lihtsalt läbi elada, teha asju mida sa alati teed/tegema pead ja õhtul magama minna juba pooleldi ära unustades, mis päeval korda saatsid. Usun, et inimene peaks iga päev elama natuke väljas enda comfort zone’ist, tegema vähemalt ühte asja, mis teda hirmutab, tegema ühe heateo, tutvuma võõra inimesega, tundma huvi detailide vastu ja küsima küsimusi kõige kohta ning õppima teistelt inimestelt. Iga päeva saab teha eriliseks, kui olla piisavalt julge, distsiplineeritud ja avatud elule.

Tutvuge Liisa Ennuste blogiga http://www.ponyarts.com/

Hoidke kindlasti silm peal uutel postitustel Facebookis http://www.facebook.com/pages/Ponyarts/116860158332392 ja Twitteris http://twitter.com/ponyarts

 

2 thoughts on “Liisa Ennuste blogist Ponyarts.com

  1. Pingback: The doors of perception | Ponyarts

Lisa kommentaar

